„Ne propunem să continuăm expansiunea internațională și să devenim un constructor global, plecând de la unitatea de producție din Belgia și continuând cu fiecare filială națională Frisomat.”
O hală Omega și mult spirit vizionar; acestea au fost cele două ingrediente necesare lui Guy Somers pentru a lansa Frisomat pe piața construcțiilor industriale, acum 40 de ani. Acea structură Omega, lansată în 1978 a definit în scurt timp peisajele rurale belgiene, fiind la fel de populară și în tările vecine. Investițiile în inovație au dus în scurt timp la dezvoltarea unor diferite soluții tehnice, toate sub patent Frisomat. Inovația a stat la baza dezvoltării producției în 3 țări dar și deschiderea de filiale în 14 țări, în întreaga lume. ”Este uimitor să sărbătorim 40 de ani deja, dar deși ne-am bucurat de succes, suntem conștienți de responsabilitatea pe care ne-am asumat-o pentru următorii 40 de ani.” spune fondatorul companiei, Guy Somers.
De la o structură Omega prefabricată, la ‘We shelter your business’
Un design simplu, producție standardizată, un produs care poate fi asamblat în timp record. Aceasta este formula imbatabilă prin care Frisomat se diferențiază de competiție. ”Suntem singurul constructor internațional de structuri metalice care acoperă întregul proces: de la cercetare și dezvoltare, proiectare, producția tuturor componentelor, transport, asamblare și service pentru hale industriale.” adaugă Kris Oorts, CEO-ul companiei. ”Este ceva unic. Dar, desigur nu ne oprim aici”.
Frisomat a evoluat spre a oferi soluții personalizate fiecărui client, plecând de la o analiză riguroasă a nevoilor sale, pentru a oferi protecție dar și pentru a susține investițiile pe termen lung. ”Expertiza noastră este construită în 40 de ani de experiență. Fie că livrăm o hală de producție, un hangar pentru avioane sau un depozit agricol, clienții noștri beneficiază de toată această expertiză” spune Oorts.
De la o operațiune cu un om, la un grup internațional
„Spre deosebire de primele zile ale companiei, când eram un om orchestră, acum mă pot baza pe experiența și entuziasmul unei echipe internaționale de peste 450 de oameni. Chiar și copii mei sunt 100% implicați în povestea de succes Frisomat. De aceea, compania noastră este de fapt o mare familie. ” adaugă Somers.
„De fapt această familie este cel mai important atuu al nostru. Fiecare om se simte acasă, la Frisomat și deși compania a devenit un jucător global, spiritul de familie creat în 1978 nu s-a pierdut. Succesul nostru este construit pe crearea de relații durabile și solide atât în interiorul companiei, cât și cu partenerii noștri”
40 de ani de inovație și crește
Frisomat are acum 40 de ani. ”Când privesc în trecut văd 40 de ani de creștere și inovații susținute de muncă continuă. Este o poveste pe care mi-ar plăcea să o continuăm și în următorii 40 de ani.” Spune Somers.
„Această poveste de succes ne obligă să fim mai buni în viitor” adaugă Oorts. ”Scopul nostru este să continuăm expansiunea internațională. Avem deja o strategie bine definită care ne va aduce în topul constructorilor la nivel global” concluzionează Oorts.
Frisomat este o afacere de familie, fodată în 1978 de Guy Somers. La nivel global, compania activează în 14 filiale naționale și cu o vastă rețea de distribuitori. Astfel Frisomat operează peste 35.000 de locații în peste 100 de țări.
Frisomat România este una din cele mai importante filiale europene, cu 21 de ani de experiență pe piața locală, și peste 850.000 de metri pătrați construiți. Aplicațiile halelor Frisomat în România variază de la agricultură, producție alimentară și non-alimentară, logistică – depozitare, service auto, zootehnie, sport și chiar și birouri.